Χανιώτης αγόρασε ετοιμοθάνατο σκύλο από το internet

Πέρα από την θλίψη μας για τον θάνατο του σκύλου, μας λυπεί το γεγονός ότι ο κόσμος ακόμα ψάχνει για να αγοράσει τον φίλο του,  αλλά τους φίλους δεν τους αγοράζουμε.

Εμείς καλούμε τους φίλους και φίλες που θέλουν να ένα ζωάκι (σκύλο ή γάτα) να ΜΗΝ αγοράζουν από καταστήματα, να μην αγοράζουν ζώα από το ίντερνετ, αλλά να υιοθετούν υπεύθυνα ένα ζωάκι, και να έρθουν μαζί μας στο Pet shops χωρίς ζώα (http://petshopschoriszoa.blogspot.gr/)

Την προσοχή των καταναλωτών, εφιστά  η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για αγορά ζώων (σκύλων) μέσω διαδικτύου (internet)

Αφορμή δόθηκε η   ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ  φιλόζωου Χανιώτη,  που δε "δάκρυα στα μάτια " απευθύνθηκε στην ΄Ενωση και κατήγγειλε τα εξής"

" Ενημερώθηκα  μέσω διαδικτύου (ίντερνετ), την πώληση  κατοικίδιου ,σκύλου ράτσας (boxer),  και έχοντας την επιθυμία να αποκτήσω ένα τέτοιο ζώο ,ήρθα σε τηλεφωνική επαφή με τον εκπρόσωπο της πώλησης και αφού ρώτησα για τα χαρακτηριστικά του ζώου, μα προ πάντων το θέμα υγείας του, συμφωνήσαμε το ποσό αγοράς, 300 Ευρώ. Τα χρήματα  κατατέθηκαν σε Τραπεζικό λογαριασμό και το σκυλί  μου παραδόθηκε, με σοβαρά προβλήματα υγείας, (όπως έδειξαν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων ) τα οποία προσπάθησα να λύσω   αλλά "μάταιο" το πρόβλημα υγείας του ζώου ήταν  μη ανατρέψιμο και το ζώον κατέληξε" και συνεχίζοντας  η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης την ανακοίνωση της  αναφέρει:

Σε τηλεφωνική διαμαρτυρία του  καταναλωτή-αγοραστή  προς τον πωλητή ,   του είπε  ακριβώς "εγώ σου ζήτησα  να αγοράσω ένα υγιές σκύλο και όχι ένα άρρωστο, θα στον γυρίσω πίσω με αντικατάσταση με υγιές ζώο, ή να μου επιστραφούν πίσω τα χρήματα μου " ο πωλητής  του έκλεισε οργισμένος το τηλέφωνο λέγοντας του "Ότι θέλεις κάνε" και συνεχίζοντας την καταγγελία του ο αγοραστής  αναφέρει " καταγγέλλω αυτό το γεγονός, καθώς νοιώθω διπλά απογοητευμένος διότι αφενός παραπλανήθηκα από επιτήδειο κύκλωμα, αφετέρου ένοιωσα και εγώ και η γυναίκα μου θλίψη με τον θάνατο του σκυλιού. Θέλω οι άνθρωποι αυτοί να τιμωρηθούν που εμπλέκονται και εγώ να δικαιωθώ ως η υπάρχουσα Νομοθεσία ορίζει και οικονομικά μα προπάντων ψυχολογικά, Δεν θέλω άλλοι καταναλωτές να την "πάθουν" παρομοίως..."

 Η ΄Ενωση, ήρθε σε επαφή (τηλεφωνικά) με τον πωλητή του σκύλου, ο οποίος αρνήθηκε την αγοραπωλησία , λέγοντας της  ότι ,ο σκύλος δόθηκε "δωρεάν" στον Φιλόζωο.

 Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, λαμβάνοντας την καταγγελία , από τον καταναλωτή ,την προώθησε στην εποπτεύουσα σαυτήν Αρχή (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) για τα περαιτέρω.

Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στηρίζει τον φιλόζωο καταναλωτή, ακόμα δε θα στηρίξει την προσπάθεια δικαίωσης του.

  Τέλος, καλεί όλους τους καταναλωτές ,που επιθυμούν αγορές οικιακών ζώων μέσω διαδικτύου, να ενημερώνονται επαρκώς για μη τυχόν ομοίων περιπετειών.-

 Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
 Ιωάννα Μελάκη



0 σχόλια